lång dag..

Heei idag har det varit en rätt lång dag.
Vaknade vid typ 2 sen så vart det frukost framför datorn,
sen så duchade jag och fixade mig sen åt jag middag
och stack till min bild kur.
Senare kom johanna hem till mig så vart det lite pluggande
med en varsin stor mugg kopp te mmm.. ^^
sen så låg vi i sängen i typ 2 timmar och bara
pratde lite tjej snack och myste.
sen satte jag mig här vid datorn nu och johanna
har åkt hem så nu ska jag nog äta lit glas
och kolla på film
men sen ska jag sova så natti natti puss! :* <3 <3
Jag:
Johannas model bil :):

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Gå gärna in och kika på min blogg, har frågestund just nu! :-)

2011-12-05 @ 00:24:31
URL: http://elinkindstrands.blogg.se/
Postat av: My

fina bilder, om du har tid så kolla gärna in min blogg! www.mythatsit.blogg.se
Ha en bra dag!

2013-01-04 @ 17:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0