opererat mig!

Heei, ledsen att jag har varit lite från varande nu igen.
Har inte hunnit bäretta att jag faktiskt har opererat mig nu gaah :O.
jag har ju redan skrivit om min sjukdom så ni vet ju varför,
Men operationen gick bra och jag låg där uppe på sjuk huset i 5 dagar.
Så nu är jag äntligen hemma! :D
kom hem i fredags kväll runt 7 tiden och så blev det taco kväll med familjen.
Jag kanske inte kommer att gå till skolan någonting denhär veckan
eftersom att jag nu ligger hämma med mag verk men jag blir ju bättre och bättre för varje dag.
Endå ganska chill att vara hemma hela veckan men dock lär det ju bli en del
pluggande här hemma.
men aja ska dra nu ha det så bra pöss pöss! ;* <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0