Stora läppar? ;)

Heei! jag hitta ett jätte kul knep för större läppar.
Gayene peppar.
Blanda det med en gammal läpglans och ha på det
på läpparna.
Det kommaer svida ett tag men efter ungefär 20 min
har läpparna svulnat upp.
Jag provade det ett tag tills jag insåg hur mycket det sved,
men sen så lurade jag i syrran att prova det.
Hon fick färsta shocken det var grymt kul haha XD
aja men nu är jag fett trött och ska typ tvätta ansiktet
och borsta tänderna sen blir det att krypa ner i sängen.
natti natti pöss! <33
En as fin bild på syrran när hon är nu duschad och har läpglanset på sig haha ^^ <3

Kommentarer
Postat av: Edith

Alltså vadå lura oss? gå o sov unge. . vi VISSTE att det skulle svida . .. -_-

2011-04-05 @ 22:42:23
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0