FARMOR! <33

Idag när jag kom hem så fick jag veta världens tråkigaste nyhet..
min farmor som var 90 år och som jag typ inte har träffat på ett och ett halft
år dog idag!
mina ord till dig farmor!
du är en underbar människa och jag kommer
alltid att vara ditt barn barn och jag kommer
fortsätta vara otroligt stolt över det!..
Även fast att jag inte har hunnit träffa dig så många
gånger så älskar jag dig och det kommer jag alltid att göra
du är och var en otroligt fin människa
hoppas du har det bra i himlen och vakar över mig! <333
Vila i frid farmor! <33


Kommentarer
Postat av: d vet vemu

tycker synd om dig :(

2011-02-19 @ 17:26:34
Postat av: Ellen

Naaw tack gumman! <3

2011-02-20 @ 14:52:59
URL: http://www.elliiiish.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0